Babygirl

Alla inlägg under februari 2010

Av Emelie Hellström - 18 februari 2010 19:52

Heej alla bloggare!

I Måndags så vaknade jag typ sju bara för att min mamma och min syrra va uppe och jag hörde dom så jag blev väkt och den dagen skulle jag ocg min syrra gå till djur parken och fråga dom där på djur parken om dom hade sommar jobb kvar men min syrra blev sjuk den dagen eller hon fick ont i halsen och huvudvärk så vi fick stanna hemma och ta det lungt den dagen, men sen så gjorde vi inte mycket mer den dagen mer än att slappa. Så va den dagen.! :D Ses nån annan gång blogg läsare och anndra:D<3

Av Emelie Hellström - 18 februari 2010 19:45

Heej alla blogg läsare! I Tisdags så vaknade jag tidigt med typ runt åtta. Och jag åt frukost och sen va jag inne på daton och kollade på tv lite. Sen gjorde jag mig iordning mig och sen så bakade jag och min syrra  två olika muffisn och dom blev goda med. Sen så åt jag mat och latade mig hela dan sen så var jag inne på daton typ e 3 till 4 timmar tror jag:D Då pratade jag på skype och lite annat:D Ses på nästa blogg :D ( Om ni läser den :D )    

Av Emelie Hellström - 18 februari 2010 19:09

Hej alla blogg läsare! I går så vaknade jag 8:50 typ kunde inte sova men jaja. I går så latade jag mig i gen men det e ju sjönt och jag och min syrra bakade lite muffins och kola kakor som blev brända öfr vi glömde vrida på en sak som man altid ska göra innan man sätter in gånot i ugnen men skit samma dom smakade i alla fall gott tyckte jag :D Men kommer skriva med i bloggen så häng kvar alla läsare:D<3

Av Emelie Hellström - 18 februari 2010 19:03

Hej alla blogg läsare! I dag har jag latat mig mest. Gott att ha sportlov. Men päronen säger att man ändå måste städa och göra massa annat en och lata sig. Men i dag har jag varti och hanlat  mjölk och lite köpmat. Men sen har jag inte gjort så mycket mer. Bara mest latat mig som jag har skrivet lite för många gånger :P Men kommer sitta vid daton och skriva lite mer på min blogg nu men ha det gött atta blogg läsare :D Ses !

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards