Babygirl

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie Hellström - 11 april 2013 13:31

Hej alla läsare! 


Mitt liv har både varit bra men ändå för jävligt. Vi kan börja men dom dåliga sakerna som har hänt!


Dålig:


Jag har haft ett stort jävla bråk med min familj. För att jag ljög om vart jag var och att jag inte sa vad jag gör. 

Mina föräldrar fick reda på att jag har varit hos någon annan än den jag " skulle " vara hos. Och dom fick också reda på att jag hade festat och drukigt alkohol och dom blev inte direkt glada på mig. Fick utegångsförbud i en hel vecka och det var verkligen inte roligt. Så nu kan mina föräldrar inte lita på mig på ett långt tag. Och det suger. Jag mår ju inte direkt bra efter detta. Jag kanske verkar vara jätte glad och så men inerst inne mår jag piss. Jag deppar en hel del och gråter lite då och då när ingen är i närheten eller ser. Så för er som ser detta... Ni behöver ju fan inte dra upp detta med mig för då lär det bli ett helvete för er säger jag bara. Men till er som vill dra upp det med mig och få ett helvete så varsegod men ni kommer få skylla er själva säger jag bara!!


Bra:

Och det som är bra är att jag har hittat en underbar kille som jag verkligen älskar sjukt mycket <3 Han bryr sig verkligen om mig. Som inte en viss kille inte gjorde innan jag blev tsm med denna killen jag har nu. Men denna killen är mitt allt<3 Han vill inte att jag ska må dåligt på något sätt och han skyddar mig väldigt mycket och han är verkligen en romantisk kille och han är perfect kille <3 Älskar han över hela mitt hjärta<3 



Så nu har jag uppdaterat migg lite och ni vet vad som har hänt. Jag kommer skriva nästa vecka igen och skriv frågor om ni har några. 


Vi hörs puss hej :) <3 

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards