Babygirl

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie Hellström - 6 september 2012 18:01

Hej!!


Jag har läst igenom mina komentarer på olika inlägg. Dom komentarerna är så j***a onördiga, tänk på vad ni skirver och läs riktigt och sen komentera om ni nu har en anledning att göra det. Och försök inte att trycka ner mig för det funkar inte det gör min bara med irriterande och får mig att skriva saker jag inte vill skriva. Så snälla skriv inte dumma saker utan snälla saker som gör mig glad.


Tack

Av Emelie Hellström - 5 september 2012 19:06

Hej alla läsare!


Förlåt för att jag inte har skrivit något på typ några månader men jag har inte haft tid. Jag har varit i min husvagn i sommar i alla fall och varit med kompisar och haft det skönt. Det var varit många roliga dagar men i bland blir dom tråkiga. Jag har varit i malmö med min familj och kollat runt där och åkt till ystad, det är väldigt fint där så jag tycker ni ska åka dit om ni inte har varit där. Och så har man börjar gymnasiet, går florist och blomsterdekoratör. Det är jätte roligt att gå den linjen, det skulle passa er om ni är intresserade av blommor och gillar att pyssla mycket. Det händer väldigt mycket här nu i höst/vinter. Det blir att fixa en byrå med massa blommor på och i till bo mässan, Fixa saker till ljus i alingsås och så ska man åka till turkiet om ca en vecka.


Nu har jag inget att skriva mer vad jag kommer på men om ni undrar någon ting eller om ni vill att jag ska lägga upp något skriv bara så svarar jag och ser om jag kan fixa det.


Ha de bra. Puss och Kram :) <3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards