Babygirl

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Fredag den 30-08-13

Av Emelie Hellström - 30 augusti 2013 18:16

Hej!


Idag vaknade jag och kollade på klockan och då var den 8:00 och inser att jag har försovigt mej och att bussen går om en halvtimme ,så jag hoppar upp från sägen tar de jag ska ha på mej. Går in i badrummet och säger till mamma att jag har försovigt mej. Jag gör i ordning mej och sedan går ner och äter min frukost. Sedan är de dags att gå till bussen, sen hoppar man av vid terminalen och går på andra bussen som går till skolan. När jag kommer till skolan så blir det att göra en brudbukett och två andra buketter som ska sättas pris på. Sen slutar man vid 2 tiden och åker hem , packar för att ta halv 4 tåget till gbg och blir hämtad av älsklingen. Vi åker hem till honom, vi äter , han tränar snappt , sedan ska vi dra oss ner till varberg och va där hela helgen och mysa ihjäl oss och ha de roligt.


Ha de bra! puss & kram från lilla mej <3
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Hellström - 3 januari 2015 19:09

Hej! Nu var de ett långt tag sen jag skrev här har jag märkt. Haft mycket att göra, har haft praktik på två olika ställen, var nämligen på elegance inne i storken i alingsås, men gick ifrån de stället efter 1,5 dag för jag trivdes inte där blev ner...

Av Emelie Hellström - 12 april 2014 12:51

Äntligen helg! Sitter på tåget påväg till min kille nu , kommer bli en underbar och rolig helg. Vi ska titta på bio på bergarkungen lite senare ikväll! Blir den nya filmen non-stop en action thriller kommer nog bli bra! Sen jag inte vad man ska göra ...

Av Emelie Hellström - 10 april 2014 22:49

Hej alla läsare! De har hänt en hel del senaste tiden jag skrev här! Blir inte så ofta men försöker skriva när jag har tid. Jag har haft en hel del att göra på skolan. Vi har varit i Göteborg i mars och kollat runt i partihallarna där man hämtar bl...

Av Emelie Hellström - 17 januari 2014 17:57

Hej alla läsare!   Jag har inte skrivit på länge så tänkte göra ett inlägg nu. Mitt nyår har varit helt fantastiskt har varit hos min älskade kille och firat med hans familj och några kompisar till dem. Vi åt och vi spelade buzz och bingo som vi ...

Av Emelie Hellström - 8 november 2013 10:26

Hej!   Denna veckan var varit lugnt från måndag start. Jag började kl 9.30 och slutade kl 16.00 och den dagen hade jag trädgård&grund, entrepenörskap och idrott. Vi hade idrott på Friskis&Svettis och de är faktist roligt. Stötte på några killkomp...

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards