Babygirl

Alla inlägg under februari 2012

Av Emelie Hellström - 16 februari 2012 18:46

Hej bloggen!!



Förlåt om jag inte har skrivit något men har glömt att logga in på den senaste tiden. Men i alla fall nu är jag här igen. Den 19/12-11 blev jag tsm med en underbar kille som jag verkligen älskar han äger hela mitt liv nu. Det är snart 2 månader mellan oss på söndag. Jag älskar honom sjukt mycket. Idag när jag skulle gå till en kompis för och möta henne på stan så gick jag i alla fall och jag var inte beredd på det men jag ramla och slog i min rumpa, min hand , armbåge och såklart huvudet och jag konstigt inte kände men i alla fall så gick jag upp och fortsatte att gå och helt plötsligt blev jag yr när jag gick och fortsatte bara och gå och glömde det. Men sen när jag kom hem och jag vickade lite på huvudet så började knaka bak i huvudet det kändes inte skönt. Och nu känner jag mig yr och mår lite illa plus att det gör skit ont såklart. Aja hoppas att det inte är något allvarligt med det. Ni får ha det gött och gå försiktigt när ni går så att ni inte gör som jag gjorde. Puss puss ses <3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards