Babygirl

Alla inlägg under november 2013

Av Emelie Hellström - 8 november 2013 10:26

Hej!


Denna veckan var varit lugnt från måndag start. Jag började kl 9.30 och slutade kl 16.00 och den dagen hade jag trädgård&grund, entrepenörskap och idrott. Vi hade idrott på Friskis&Svettis och de är faktist roligt. Stötte på några killkompisar som var där och hade idrott i en lokal brevid gymmet i samma hus. Den har veckan varit chill. Flor , religionsprov hade jag, svenska som vi har en lärere som är hur chill som helst. Om man frågar vad man skagöra den lektionen så svarar han " jag vet inte " men han har ju alltid något som vi ska göra och vi får sluta från 1/2 timme till 1 timme innan vi slutar egentligen. Och de är rätt gött. Och som i dag då så har vi bara en lektion som är fån 8-9 och de är lite fjantigt och gå på den men de är nyttigt ändå. Så när jag var på min gata ser jag min mamma komma mot mej i sin bil och hon stammar och drar ner rutan och frågar om jag ska hänga med till hennes jobb och jag sätter mej i bilen och vi åker till hennes jobb. Jag har ju inget annat och göra och jag hade ändå än tid hon tandläkaren i dag vid 14.40 men jag fick en tidigare tid så jag slipper åka tillbaka till mammas jobb igen. Denna helgen kommer bli uppbyggd på detta sättet att idag kommer jag vara med min pappa för mamma ska ut med sitt jobb och sandra min syster ska på storken festen som är för personalen. Och vi kommer mysa lite jag och pappa. Sen i morgon ska jag till min kille och vara med han en hel dag och åker hem på kvällen sen igen. Sen på söndagen ska vi ju fira farsdag och antagligen åka till morfar och äta middag där. De är så min vecka har/kommer se ut.


Ni får ha de så bra , skriver nästa vecka igen om jag kommer ihåg de och hinner.

Juste jag kommer göra ett album med massa bilder på alla buketter och arragemang jag har gjort på skolan , så de ska jag hålla på med lite granna framöver.


Puss & Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards