Babygirl

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie Hellström - 18 maj 2012 21:22

Hej alla glada läsare:) 


Denna veckan har vartit super bra. Måndag var det kuriren som inte var så jätte rolig men tisdagen blev det roligt, först på morgonen hade vi nationella prov i matte sen skulle vi ha Östlyckeracet som går ut på att springa, jogga eller gå 5 km. Det var lite roligt eftersom att man gick och pratade med två killkompisar och en tjejkompis som kom helt plötsligt. Men efter en timme och 7 min så var vi framme och jag gick raka vägen till mig älskling som var i mål när jag kom. Sen blev det en pris utdelning till alla som blev uppropade. Men jag vann ingenting som var lite tråkigt. Sen efter det var klart gick vi till skolan och min älskling skulle byta om så jag fick vänta, efter han var klar så var i påväg ut och då spöregnade det och åskade jippi. Jaja men vi åkte hem i alla fall och lagade mat och myste tills vi skulle gå till stan för jag skulle möta min pappa på sparbanken och fixa en sak. Och sen på onsdagen så var jag med min älskling igen och delade ut kuriren. Plus att jag frågade min mamma om älsklingen fick sova över och det fick han. Och hela den kvällen låg vi i sängen och myste. Och sen på torsdag så myste vi då med innan han stack vid halv fyra. Och i dag har jag badat och gått en promenad med min syster och nu sitter jag här och skriver. 


Om ni undrar något så skriv gärna till mig:) <3 

Puss och kram från lilla mig :) <3333

Av Emelie Hellström - 2 maj 2012 20:22

Hej:) <3


Jag ville bara säga till er att om ni vill att jag ska lägga ut saker så skriv det till mig så gör jag det nog! Ha det bra :)

Puss och kram från lilla mig :) <3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards