Babygirl

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie Hellström - 8 april 2012 20:33

Hej Bloggen!


I torsdags så åkte jag och min familj till lidköping för det skulle vara en marknad där som vi skulle gå på, men blev det så att vi gick på den? Ne för det började ju snöa och blåsa och när vi kom tillbaka efter vi hade handlat så ville min mamma gå på den här marknaden innan dom blockade i hop allt men när vi kom till campingen igen höll dom på att backa ihop deras saker för att åka där i från så aa mamma blev ju lite sur för att det var ett sånt väder och att dom blockade ihop deras saker. Men vi fick mysa i våran husvagn i stället. Och på lördagen så vaknade vi och åt plus att vi gjorde oss i ordning och så skulle vi åka in till stan för att shoppa kläder. Jag hittade en t-shirt på H&M , en till tshirt på JC och en koffta på Gina Tricot. Det blev jag nöjd med. Sen på söndag så blev det lite ändrade planer, vi skulle egentligen åkt hem i morgon men då skulle det snöa och blåsa så vi fick åka hem i dag i stället. Men innan vi åkte hem spelade vi lite Äventyrsgolf och åt. Sen fick jag gå och diska och sen checkade vi ut å åkte hem.


Puss o kram på er alla :) <3 Och Glad Påsk föresten :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards