Babygirl

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie Hellström - 17 juni 2013 12:03

Hej alla läsare! 


Det var ett tag sen jag skrev här men jag har gått i genom så jävla mycket nu. Det har varit massa jävla drama runt i kring folk och mig som jag inte har orkat med men ändå har jag tagit åt mig det som jag hänt, men det har handlat om mig med och det är fan inte för jag är en dålig person för de är jag inte , det är för det har gått massa jävla rykten som inte är sant och en tycker si och den andra tycker så och den ena personen lyssnar inte och den andra gör det.. jag pallar inte massa jävla skit snack mer jag vill kunna ha en bra liv utan massa jävla tjöt. För detta har tagit klål på mig , jag har nästan sjunkit ner till botten utav allt detta och nu försöker jag jobba upp det i gen för att kunna må bra och ha ett bra självförtroende så snälla skriv snälla saker till mig och inga taskiga meddelanen tack!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards