Babygirl

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Emelie Hellström - 3 januari 2015 19:09

Hej!

Nu var de ett långt tag sen jag skrev här har jag märkt. Haft mycket att göra, har haft praktik på två olika ställen, var nämligen på elegance inne i storken i alingsås, men gick ifrån de stället efter 1,5 dag för jag trivdes inte där blev ner tryckt av chefen där, han sa massa negativa grejer till mej i nästan konstant i 40 minuter. Och de tål inte jag, så jag börja stor gråta i butiken, och sa till den att jag vill gå hem för att jag inte mår bra. Och jag fich ringa både min mamma och min rektor och berätta vad som hade hänt. Sen åkte jag och min mamma till elegance för att prata med chefen där men han hade tydligen gått hem. Men min rektor va snäll och kunde fixa en annan praktik plats till mej och de blev på blomsterhaga i alingsås de två sista veckorna. Hade de sjukt roligt där, de är en härlig butik att gå i som kund och personal. Rekomenderar att ni går och köper blommor på blomsterhaga och inte elegance.


Sen har jag fyllt 18 år äntligen, är sjukt glad. Va ute och firade mej på hotellet och de va roligt. Och sen har de varit en härlig julafton och sen åkte jag och min familj plus min kille till våran husvagn som står uppe i lidköping på vinter camping. Vi fick en god tre rätters, de blev tomatsoppa men lite pasta och en ost toast till förrätt, till varmrätt blev de potaisgratäng men fläskfile och sallad till de och den till sisst efterrätten blev de panacotta med päron och äpple kompott på, de va så mumsigt. Blev väldigt mätt av att äta allt de. Sen satt vi och tjötade med de som vi firade nyår med som jag glömde nämna. Men i alla fall vid tolv slaget gick vi in till lidköpings torg och skulle kolla på fyverkerier med musik till de va de bästa fyverkeri showen jag har sett, de hade machat musiken och fyverkerina med varandra så bra. Det blev en lyckad kväll verkligen. Så de va så min jul och nyår såg ut.


Ha de så bra och gott nytt år på er alla och hoppas att ni får ett bra 2015!

Kram Emelie!

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards