Babygirl

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Emelie Hellström - 4 juli 2011 22:09

Heej läsare!


Idag vaknade jag kl 8.15 och jag vete fan varför men jag tror att det var för fåglana höll på och nån höll på med en såg maskin. Men i alla fall jag och min syrra skulle gå till stan och köpa nya skor till att ha när vi åker till stockholm för vi kan inte gå i balerina hela veckan. Jag hittade inga skor i stan men på maxi hittade jag skor och dom kostade 199:- , men dom var skit snygga i alla fall. Sen vid 7 tiden så skulle min lilla pojke komma och träffa mig och mina päron. Vi gick upp på mitt rum efter att mamma sa hej till han och vi gick upp och satte oss i sägen plus kollade i skolkatalogen lite. Sen gick vi in på daton och lyssnade på musik och jag ska inte glömma att vi pussades och myste lite men en sak var lite rolig , det var att han höll på med min mage 24/7 men det var la mysigt ändå. Vi gick ut och min lilla pojke sätte sig på gungan och jag låg nästan över honom och vi kramades och pussades typ hela tiden. Men sen vid 9 skulle han bli hämtad av sina päron och nu sitter jag här och bloggar plus lyssnar på musik.


Ha det bra alla glada och goa läsare<3


P.s jag kommer lägga ut bilder från stockholm efter jag kommer hem :) puss hej <3<3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards