Babygirl

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Emelie Hellström - 13 juli 2011 20:35

Heej alla glada läsare!!


I veckan har jag varit i stockholm men min familj från lördag till idag. Dagen började med att vi steg upp kl halv 7 på morgonen och gjorde oss i ordning , sedan åkte vi till station med en taxi , väntade på tåget som skulle ta oss till Stockholms central. Det tog 4 timmar att åka dit. När vi väl kom till Stockholms central så gick vi ner till t-centralen som skulle ta oss till alvik. Sedan skulle vi med en buss som gick till voltavägen. Vi hoppade av bussen och sedan såg vi en skyllt som var på andra sidan vägen och då gick vi dit , men min syster såg hotellet som var på den sidan som vi hoppade av bussen på så vi fick gå över gatan igen. Sedan chekade vi in på hotellet och gick till vårat rum. Frukosten är mellan 7 till 12. Men en sak blev jag lite sur över på hotellet, det va att kl 7 på morgonen kom massa flygplan som åkte över hotellet och det lätt skit hökt. Men men jag får vell leva med det varje morgon. Men i veckan har vi varit på Gröna lund , åkt skyvier alltså på globen , varit på skansen , kollat i slottet , gått och gått , åkt panorama buss , sett på cosmonowa film. Aa vi har gjort väldigt mycket i alla fall. Men i dag så åkte vi från Stockholm kl 14,10 och kom till hem kl 16,50


Men ha det bra skriver om några dagar kanske<3

Puss & Kram från lilla mig<3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Me on the photo.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards